Для свідомого засвоєння учнями знань з хімії велике значення мають розрахункові задачі. Розв’язування їх забезпечує закріплення теоретичних знань, дає змогу поєднати теорію з практикою, активізує розумову діяльність школярів в процесі вивчення хімії.
За останні десятиліття в програмах курсу хімії для загальноосвітньої школи спостерігається тенденція до зменшення числа різних типів і підтипів задач, скорочується час, відведений для їх розв’язування. Пропонована розробка містить короткі теоретичні відомості щодо кожного типу задач, приклади розв’язування задач та завдання для самостійного розв’язку.
В програмі з хімії передбачено розв’язок задач двох типів: задачі за хімічною формулою та задачі за хімічним рівнянням реакції. Кожен тип має своє підтипи.
І тип – задачі за хімічною формулою
І підтип – обчислення відносних молекулярних мас речовин за їх формулами.
ІІ підтип – обчислення масової частки
...
Читати далі »